Ofte stillede spørgsmål
Bestilling og levering
Spørgsmål: Hvornår kan jeg forvente min bestilling?
Svar: Den gennemsnitlige leveringstid er 5-10 dage. Vore produkter sendes direkte fra leverandøren til dig. Med denne unikke forretningsmodel kan vi opnå store besparelser på lager- og transportomkostninger, og derfor tilbyde produkterne til en lavere pris end konkurrenterne samt dække fragtomkostningerne.
Spørgsmål: Den forventede leveringstid er udløbet, hvor bliver min bestilling af?
Svar: I 99% af tilfældene bliver bestillinger leveret inden for den forventede leveringstid. Desværre kan der opstå forsinkelser i leveringsprocessen. Du kan tjekke status på din bestilling via følgende link:
https://nextseason.nl/apps/parcelpanel
Har du ikke modtaget noget 3 dage efter den forventede leveringstid? Så bedes du kontakte os.
Spørgsmål: Jeg mangler nogle produkter i min bestilling, hvordan kan det være?
Svar: Da vi arbejder med flere forskellige leverandører, kan det ske, at produkter sendes separat. Hvis der mangler varer fra din bestilling, modtager du dem normalt efter 2-3 dage.
Vi undskylder for eventuelle ulemper.
Spørgsmål: Hvad er fragtomkostningerne?
Svar: Vi dækker fragtomkostningerne for din bestilling.*
Bytte og returnering
Spørgsmål: Jeg er ikke tilfreds med min bestilling, kan jeg returnere den?
Svar: Ja, du kan returnere enhver bestilling inden for 14 dage uden at angive en grund.
Spørgsmål: Jeg vil gerne returnere en vare, hvad skal jeg gøre?
Svar: Hvis du ikke er tilfreds med din bestilling, kan du bytte eller returnere varerne inden for 14 dage efter modtagelsen. Produkterne skal returneres i original stand og med mærker og etiketter intakte. Produktet må ikke være brugt.
En returpakke skal altid have en Track & Trace kode. Afsenderen er altid ansvarlig for forsendelsen.
Når vi har modtaget de returnerede varer, sørger vi for, at købsbeløbet refunderes til din konto inden for 14 dage.
Klik her for at downloade returformularen
Track og Trace
Spørgsmål: Hvor finder jeg min Track & Trace kode?
Svar: På denne side kan du indtaste din e-mailadresse og ordrenummer for at følge dit paket.
Spørgsmål: Track & Trace koden giver ingen information, hvad kan det skyldes?
Svar: Når din pakke er modtaget af postfirmaet, bliver Track & Trace-informationen tilgængelig. Vær opmærksom på, at der kan være en vis forsinkelse.